maanantai 22. maaliskuuta 2010

Iittalan ihanuudet





Kävin pyörähtämässä Iittalan outletissä hakemassa äidille tänään Ote-laseja, kun sattui olemaan tarjouksessa. Samalla tuli katsottua muutakin valikoimaa, ja voi mitä ihanuuksia sieltä löytyi. Ensimmäisenä katse kiinittyi Pisara-kaatimeen, voi että se oli kaunis. Joskus vielä käyn sen meille kotiuttamassa. Seuraavaksi huomasin Napoli-vadit, olisin voinut kotiuttaa ne joka värissä. Jopa minttu näytti yllättäen oikein hyvältä niissä, muut värit olivat musta ja valkoinen.
Anu Penttisen suunnittelemiin Vitriini-rasioihin ihastuin ensisilmäyksellä. Viikolla 16 niitäkin vihdoin saa. Toivottavasti ovat luonnossa yhtä kauniita kuin kuvissa.

kuvat
Iittala

7 kommenttia:

  1. tuonne kyllä pitää päästä sitte kun tuun käymään Vaasassa :)...ote laseja odotellessa!

    VastaaPoista
  2. PIB: Kyllä :) Mutta en oo kotosin täältä. Syksyllä vasta muutettiin miehen opiskelujen perässä.

    VastaaPoista
  3. :) Minä olen täältä kotoisin ja täällä asustelen edelleen!!

    VastaaPoista
  4. PIB: Oho, sattupa hyvin :) Mää oon täällä vielä ihan hukassa, kun ei oo töitä enkä opiskele. Ehkä tänne vielä joku päivä kotiutuu.

    VastaaPoista
  5. Niin, tämä on vähän sellainen paikka, että jotkut ei taida kotiutua tänne ollenkaan. Moni on sitä mieltä... Mutta minä olen jostain syystä jämähtänyt tänne...
    Pitää seurata mitä kaikkea kivaa ostelet kaupoista, kun voimme käydä samoissa liikkeissä! Siis sitten kun ostolakkosi on lopussa ;)

    VastaaPoista
  6. PIB: Mää kyllä muuten tykkään, mutta aika tahtoo tulla vähän pitkäksi. Jospa sais edes kesäksi töitä niin ois muutakin kun kotona istumista.
    Luulen että mun ostoslakko loppuu ennemmin kuin pitäis ;)

    VastaaPoista